Emelie

Love the life you live - live the life you love

xidemood.com

Kategori: Norge

Sjukt bra sida när man vill lyssna på färdiga spellistor. I love it. Förut hade Rebecca&Fiona en lista där men den finns tyvärr inte längre. Dock så är Pepes Bodegas lista sjukt bra när man jobbar. Då blir man verkligen pigg och alert. Och det funkar kanon för att jobba hårt och få tiden att gå fortare. Gårdagen bara svischade förbi :)


Jag och Emelie var på Red riding hood igår. Jag gillade den verkligen. Soundtracket var också helt awesome. Jag säger bara Fever Ray - The Wolf. Min nya favoritlåt skulle jag tro. Lite röyksopp över det hela. Var stensäker på att det var det också men det vare inte.


Ikväll blir det jobb till 21 sen händer det nog inte mycket mer än matlagning efter det skulle jag tro.


Imorgon var det snack om att jag och Emelie skulle köra en girls night och dricka vin och kanske gå ut och skaka våra lurviga ben. Det visar sig helt enkelt.


Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: