Emelie

Love the life you live - live the life you love

You give me fever

Kategori: the real me

Gud så härligt, fick en släng med feber med start i förrgår kväll. Men det är smällar man får ta när man klarar riktigt svåra tentor och kroppen får slappna av för första gången på 5 veckor.
 
Mår mycket bättre idag i alla fall. Funderar på om jag ska ta mig i kragen och gå till Kjell och co och klaga. Herregud vad jag ska klaga. Här har man köpt en hårddisk för 800 och den funkar inte. Hade kanske sett bättre ut om jag gick tillbaka med den lite tidigare, men nu kan jag skylla på att jag har försökt allt istället. 
 
I helgen har jag inte ett skvatt inplanerat och det känns rätt skönt just nu faktiskt. Kommer dock förmodligen bli rastlös antingen ikväll eller imorrn kväll. Men förhoppningsvis får jag en ny hårddisk som fungerar och isf kan jag nog säga att jag kommer ha massvis att göra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: