Emelie

Love the life you live - live the life you love

Hallelujah

Kategori: the real me

Jag klarade den omöjliga tentan på första försöket! Herregud vad bra jag känner mig! Känns otroligt skönt att slippa omtenta också, kan liksom slappna av lite mer nu. Förmodligen därför jag också håller på att bli sjuk idag, all stress släppte liksom igår kväll.
 
Hur som helst så drog jag självklart och firade tentan med mina kära fellow students som också klarat den. Vi drog på HG och hade det gott, jag käkade en burger och drack två öl så kvällen blev ändå rätt ung. Drog hemåt vid 22.
 
Idag känner jag mig som sagt krasslig, ont i halsen och huvudet och febrig i kroppen. Men jag har prov imorrn så jag har tagit en ipren och satsar på att plugga ett tag till. Men imorgon efter 12 har jag helg så det är ju inte långt borta tills jag får vila :)
 
Ikväll blir det till att laga thaigryta till middag för att fira mina 10 dagar utan snus! Sen ska jag gotta ner mig i soffan med stickning, filtar, tända ljus och en kopp brunkullan. Shit vad mys jag ska ha det.
 
En till bild från halloween som en fotograf tog på mig och någon helt random :)
 

Men nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: