Emelie

Love the life you live - live the life you love

Melt my heart

Kategori: the real me

Sitter och försöker plugga. Det går så otroligt dåligt. Jag har ingen motivation i kroppen liksom. Är också första gången sen jag slutade snusa som jag måste sitta still och plugga så här länge i sträck så det kan kanske ha något med det att göra också. Sen är det dessutom läskigt hur ointressant det jag nu måste plugga är. Artiklar. Tråkiga artiklar. Som man ska lära sig mer eller mindre. BORING!
 
Ringde dock en klasskompis nyss och fick lite tips som gör att jag inte behöver lusläsa precis allt. Så det är ju skönt i alla fall! 
 
Annars då? Jag har varit snusfri i mer än tre veckor. Jag är imponerad av mig själv som har skött mig så bra faktiskt. Mamma kommer om mindre än två veckor också! Det kommer bli så trevligt! Och efter det är det typ dags för mig att åka hem och sen är det jul och sen är det januari och sen har jag gjort första terminen på uni! OMG!
 
 
Har klippt mig också. 
 
Före: 
 
Efter: 
 
 
Nej, nu ska jag återgå till pluggandet. Skulle ju faktiskt bara slå upp ett ord på datorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: