Emelie

Love the life you live - live the life you love

Keep the streets empty for me

Kategori: the real me

Då var man tillbaka i linkan sen en vecka tillbaka. Shit vad tiden går fort! 
Det var iaf jättehärligt att vara hemma, men det var också skönt att komma tillbaka. Det är lite jobbigt med att ha två hem, man längtar till linkan när man är i ösd och vice versa. Att man aldrig kan vara nöjd...
 
Vi har börjat sy nu iaf, det är kul, dock så är det väldigt mycket lärarledda lektioner, vilket för en ovan människa blir rätt tröttsamt. Vi hade väldigt mycket eget arbete i förra kursen och det saknar jag lite. Korvstoppning i 8 timmar är inte min kopp te. 
 
Har gått dåligt med träningen senaste månaden. Tre gånger i veckan har det blivit. Det är väl inte fy skam, men jag är inte helt nöjd då jag har fyra olika pass som borde göras varje vecka. Men nu känns det som att det ska komma igång igen! Heja mig :D
Så att börja veckan med 40 min powerwalk och ett pass bröst och triceps kändes helt okej :) 
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv. Med andra ord sticka och dricka kaffe. Är man ledig så är man.
 
Toodles! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: