Emelie

Love the life you live - live the life you love

Cold turkey rehab

Kategori: the real me

Nu är första salstentan gjord, jag har invigit min ovve, jag har varit på halloweenfest och jag har slutat snusa. Det är typ det som har hänt sen sist.
 
 
Tentan vet jag inte hur den gick, jag är inställd på omtenta men jag hoppas självklart att jag slipper det. Bör få veta det nästa torsdag om jag räknat rätt.
 
 
I torsdags var det åvveinvigning. Kan meddela att jag sällan blivit så skitig, skadad osv. Det bjöds på lekar där bland annat att åka på mage över filmjölk inkluderades.. Även en hel del fulvin inkluderades... Och blåmärken och träningsvärk.
 
Angående snusandet då. Jag slutade igår. Tvärt. Cold turkey rehab. Jag har sinnessjukt med abstinens, jag kunde inte sova inatt och jag är lite smått sugen ja. Har inte blivit arg på någon än. Eller jo det har jag men jag har hållt det för mig själv. Men det värsta är ändå att jag känner mig helt galet rastlös men samtidigt så orkelös. Ska ordna upp det nu genom att laga mat från grunden. Falafel med couscous och nån slags sås. Ska bli gott. 
 
Lovade moffa att jag skulle lägga upp en bild på mig från halloween. Tadaaa!
 
 
Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you, dear

Louder, louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak, I understand
Why you can't raise your voice to say

Kommentarer


Kommentera inlägget här: