Emelie

Love the life you live - live the life you love

Turning page

Kategori: the real me

Jahopp, nu är det bara några dagar kvar hemmahemma. Men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till linkan och träffa en viss person, att träffa alla polare och att komma tillbaka till nån slags vardag. Tentaplugget som ligger och gnager på mig not so much. Men tentan är om två veckor så det är ju snart över :P 
 
 
Imorrn ska jag försöka plugga så mycket som möjligt. Sen ska jag också hänga med brorsan, och vi ska åka till momma å moffa och käka och sen ska momma bjuda mig på bio. Inte illa inte illa. 
 
Läxchefen ringde idag och frågade om jag fortfarande var intresserad av att komma på intervju för att gå med i läx. Lite caught off gard var jag så jag sa att jag inte rikitgt visste så han ska ringa tillbaka imorrn, men nu har jag med hjälp av Sara bestämt mig att det är klart som korvspad att jag ska gå på intervjun iaf. Det är ju inte ens säkert att jag kommer med liksom.
 
Näe nu ska jag lägga mig och drömma lite så jag blir frisk asap! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: