Emelie

Love the life you live - live the life you love

Get ur freak on

Kategori: the real me

Tentan kommer gå skit. Men det gör inget. Jag är ju ändå medveten om det, och alternativet för att det skulle gå bra hade varit att åka hem en vecka tidigare typ. Så det gör ingenting.
 
Träningen går så sjukt bra. Jag blir starkare varje sekund känner jag! Eller iaf varje gympass. Ben igår och överkropp idag. Ripped hardcore funkar hur bra som helst för jag känner mig verkligen explosiv och full med energi varje dag!
 
Min roomie kom hem igår också! Har varit lite tomt i lägenheten så det är skönt att ha henne tillbaka :) På fredag ska jag ta med henne på HG för första gången. Skamligt att inte ha varit där när man bott här typ tre år. 
 
Just det, läx-intervju imorrn. Känns dumt men jag är mer nervös inför den än tentan. Weird. Men det går förhoppningsvis bra :)
 
Nej nu ska jag fortsätta plugga och hoppas att det sker ett mirakel!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: