Emelie

Love the life you live - live the life you love

With you

Kategori: the real me

Mitt liv går typ på snabbspolning just nu. Kliver upp halv sju, myser lite, drar till skolan, väver, äter lunch, väver, drar hem, äter middag, byter om och drar till gymmet, duschar och går och lägger mig och myser. Typ så ser mina dagar ut. Och tiden går så sjukt fort när man har fullt upp hela dagarna. Men kul har jag!
 
Det blir omtenta nästa fredag. Jag fick 22 poäng. 26 vad godkänt, så jag var ju i alla fall där och nosade trots att jag knappt pluggat. Så det ska nog gå vägen den här gången :)
 
Nu är klockan alldeles för mycket så jag ska stänga av Jamie Oliver och hans härliga roadtrip i USA och dra mig till gymmet och sen till skolan.
 
Just det. Jag har piercat mig. Fy mig. Men jag är en vuxen människa och gör som jag vill! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: