Emelie

Love the life you live - live the life you love

Tjock, jo det är jag

Kategori: Norge

Skandal är det. Drygt 7-8 kilo har jag gått upp under den tid jag befann mig i Norge. Jag väger nu mer än vad jag någonsin har vägt förut. Men det kommer förhoppningsvis att försvinna snart, jag har börjat med LCHF och jag har inga tvivel på att jag ganska snart kommer vara tillbaka till min normala vikt igen.



Igår grillade jag och Mc, supergott blev det och mys på hög nivå med grillat, asti och allmänt härligt på baksidan i solen. Idag åkte jag med Mc till hans mammas stuga och hängde där en stund, sen har jag varit och hämtat min cykel hos mamma, gått på promenad till coop och tillbaka samt diskat och fått mig lite mat. Nu sitter jag och kollar på du är vad du äter och inom kort kommer Emelie hit för lite tjejkväll.


Imorgon hoppas jag att det utlovade kanonvädret kommer så blir det både promenad och förmodligen lite fixande på baksidan. Jobbigast med att ha en baksida med gräs och annat. Man måste underhålla det. Men det är det helt klart värt.


Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: