Emelie

Love the life you live - live the life you love

Three little birds

Kategori: Norge

I söndags kom jag hem till Östersund, det är så himla skönt att vara hemma! Att vara som mest en kvarts resa från Mc, att sova i min egen säng i min egen lägenhet. Osv osv. Sen jag kom hem har jag mest umgåtts med mitt hjärta och bara chillat, att packa upp går ganska segt men det ska jag ta mig an imorrn.


Annars håller jag också på att måla om lite här i lägenheten som planerat. Just nu pågår projekt sängalkov som blir lila, sen väntar hallen som ska bli vit eller liknande och köksluckorna som också ska få sig en tur med penseln.



Tatuerade mig idag. Det tog rätt lång tid och gjorde såklart snuskigt ont men det blev så sjukt megasnyggt. Bild på det kommer när bandaget är borta och jag orkar lägga upp en bild.


Nu ska jag lyssna på P3 dokumentär, dricka påskmust och måla andra lagret i sängalkoven.

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: