Emelie

Love the life you live - live the life you love

Stukade fingrar

Kategori: Norge

Helgen började med after work med emelie som sedan blev till en utekväll med mclovin och co. hemma hos han klämde jag fingrarna och tre fingrar var helt sjuka av smärta. drog till akuten efter krogen och kom tillbaka på lördagen för att röntga. hängde där halva dagen för att sedan få höra att det inte va nåt fel. skumt men skönt ändå. dock så kan jag inte böja långfingret, och pekfingret och ringfingret är onda. hur jag ska kunna jobba nu är lite av en undran... hur ska detta gå undrar jag.. men den som lever får se. ciao.

Kommentarer

  • Storbajsen! säger:

    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKADE LILLFIS!

    2011-05-17 | 07:50:00
  • Benita - IAATC.se säger:

    jag ska absolut försöka ta en ny bild på mig :-D

    2011-05-19 | 08:33:55
    Bloggadress: http://iaatc.se

Kommentera inlägget här: