Emelie

Love the life you live - live the life you love

Keep the streets empty for me

Kategori: the real me

Jahopp, här händer det inte mycket inte. Jobbar, äter, kollar på big brother, sover, stickar. Typ så.


Nåt annat jag gör är att längta till USA! :D Det är imorgon två veckor kvar vilket känns helt awesome. Verkar ju som att askmolnet inte kommer hålla på så länge till så då behöver man ju inte oroa sig för det heller. Det kommer bli så himla grymt känner jag. En semester med Mc o co. Kollat lite hur vädret ligger till också och det ser ju minst sagt lovande ut. I alla fall i Los Angeles. Jag hoppas att vi kommer gå på sea world. Det skulle va jättekul och något jag drömt om sen jag va en liten tjej. Att se en massa späckhuggare hoppa omkring bara några meter framför lär ju vara en upplevelse man bär med sig resten av livet. Så jag hoppas att mina medresenärer också vill det.


Annars ska vi åka runt lite, eller ganska mycket faktiskt, till Vegas, San fransisco, Yosmite, San Diego och Mexico. Sen tror jag att det är lite mer också, men dessa platser är inget jag vet om. En sak är säker och det är att jag måste ladda upp med riktigt bra åksjukepiller. Jag kan bli åksjuk när jag åker i typ fem minuter så det är ganska illa. Att spendera två veckor med konstant illamående känns inte heller som en hit. Så jag ska hitta nåt bra, vanliga åksjukepiller funkar inte så jättebra. Lite, men inte helt. Såg att det finns både tuggummi och armband numera så något ska jag nog kunna hitta, som man helst inte blir så seg av också.


Det blir nog bra hursomhelst, men med bra åksjukepiller blir det nog bättre :P


Jag ser fram emot att bli ännu brunare än vad jag är nu och få så mycket sol som möjligt. Apropå brunheten så är det många som säger nuförtiden "gud vad brun du är". Det känns bra, för jag gillar att vara brun :)


Igår var jag ledig. Då diskade jag, lagade storkok, stickade och kollade på Big brother. Dagen avslutades med pirates 4 med brorsan. Den va väl okej.


Den här helgen ska jag jobba. Det suger. Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: