Emelie

Love the life you live - live the life you love

Concrete walls

Kategori: the real me

Herregud jag är helt slut. Man blir verkligen inte pigg av att jobba helg när man dessutom ska kliva upp mycket tidigare än vad man är van med en hel vecka. Imorgon får jag min sjukt efterlängtade sovmorgon. Då kommer jag få massvis med kraft och "hård"bantning inför USA. Ser ju ut som en strandad val just nu och det går ju verkligen inte. Det började rätt bra förra veckan, men sen kom den här helgen och då gick det nerför. Att börja träna å sånt när man ska jobba helg är ingen bra idé märkte jag. Då vill man unna sig gott på kvällen om man ska klara med helgen och att gå ut och gå på kvällen i spöregn känns inte så lockande när man är supertrött.


Aja, imorgon får jag sova ut och hela mitt liv kommer kännas sjukt mycket bättre.


Annars då. Jo igår började det med att jag jobbade som sagt, sen drog jag med M med familj till svärmor och käkade kycklingpaj och tårta. Jag fick dessutom en utomhusblomma och hallontryffel från åre chokladfabrik för att jag fyllt år. Det var snällt tycker jag :)


Efter middagen bar det tillbaka in till stan för baksmällan 2 med M och hans bros. Den va väl okej, men det kändes liksom som att man hade sett den förut så det var inget spännande direkt. Men den var okej som sagt. Hade varit mkt bättre om man inte sett den första.


Idag blir det jobb till 18, sen ska jag ta min fina cykel och cykla hem. Därefter ska jag ge mig på ett försök på en promenad. Hoppas att det fina vädret håller i sig!


Just det. Imorgon ska jag förmodligen fika med Joanna också! Jättelängesen jag träffade henne så det blir kul. Sen ska jag på seko-möte och middag och bowling. Blir nog en bra dag.

Aja, nu blir det jobb. Ciao.

Kommentarer

  • Benita - IAATC.se säger:

    Re: Jag har inte använt kosttillskottet så mycket faktiskt :-) Men ska börja göra det mer nu.

    2011-06-01 | 22:03:16
    Bloggadress: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här: