Emelie

Love the life you live - live the life you love

With you

Kategori: Norge

Orkar egentligen inte skriva men jag ska ge en kort uppdatering tänkte jag.


Har anmält mig till högskola i höst ifall jag skulle få tråkigt eller nåt. Sen känns det lika bra att söka sjukgymnast och hoppas att jag tillslut kommer in.


Idag har det blåst stormvindar i Hovden så det mesta var stängt vilket innebar att jag inte gjorde ett skvatt fram till halv två då jag fick gå hem.


Imorgon blir det förhoppningsvis en normal arbetsdag eftersom jag vill njuta av lugnet på topp-vest. Bara sitta där och slappna av sista arbetsdagen innan två dagars ledighet. Men sådan tur lär jag säkert inte få.


Hade världens energi för en timme sen men den försvann snabbt så nu ska jag lägga mig och kolla på film och hoppas att det inte blåser lika mycket som det gjorde inatt så jag får sova lite. Vaknade minst en gång i halvtimmen inatt av att det lät så mycket av all vind. Så en lättsam film under täcket blir det nu innan jag hamnar i koma för natten.


Saknar er alla där hemma! Puss å kram

Kommentarer

  • BLOGGHJÄPARN! säger:

    Hej! Behöver du hjälp med din blogg? Kanske fixa till designen lite eller börja tjäna pengar på din blogg? Kolla in i min blogg då :]

    2011-03-22 | 21:00:14
    Bloggadress: http://blogghjalparn.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    Hej tänkte bara höra om du är intresserad av att köpa ett presentkort på 1000kr till ett billigare pris från Lion Alpin?

    Lion alpin är ett av Sveriges ledande företag inom skirdresor, och presentkortet håller enda till år 2013.

    om du är intresserad går det bra att antingen maila mig eller kommentera min blogg.

    kram!

    2011-03-22 | 21:18:00
    Bloggadress: http://justidaisabelle.blogg.se/
  • tina säger:

    hej fin blogg:D

    kolla gärna in min med :D

    2011-03-22 | 21:55:23
    Bloggadress: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: