Emelie

Love the life you live - live the life you love

The sounds

Kategori: Norge

Fyfan vad allt känns bra. The sounds kommer till Yran och det enda som saknas för det bästa yran-året ever är Robyn. Oavsett om Robyn kommer eller inte så kommer det att blir ett helt underbart yran-år med tanke på att det redan nu är spikade en massa saker jag vill se. Ser mest fram emot Rebecca & Fiona vilka jag helt enkelt avgudar för att dom är så sjukt bra. The Sounds har jag velat se i så många år att jag knappt kan tro att det äntligen ska bli av. Det kommer bli en grym spelning och det är jag säker på. Veronica Maggio kommer också bli grymt. Har missat hennes spelningar i närheten av Östersund några gånger och nu blir det äntligen av. Kommer bli så härligt! Sen har vi många andra som jag också kommer stå fastklistrad framför men det ska vi inte ta nu.


Annars då. Jo, jag lyckades byta frukostkörning. Så nu behöver jag inte gruva mig för det förrns i slutet av april vilket känns riktigt bra.


Jag ramlade igår när jag åkte bräda. Jag trodde på riktigt att skidpatrullen skulle få komma och hämta mig men efter lite ålande och smärtande rop så tog jag mig upp och det kändes bra. Sen drog jag hem och skottade tre ton snö från balkongen för att sedan njuta av solen där ett tag, asnajs förövrigt. Sen blev det lite badminton och då insåg jag att min nacke inte klarade det mer. Idag är jag halvt handikappad. Det gör ont som bara den men jag är ändå på bra humör. Har bestämt mig för att åka med till USA med mitt mäkigos i sommar så det känns så himla kul :)


Nu ska jag fortsätta kurera min nacke i sängen och kolla slaviskt på Felicity innan jag ska fixa tacos och dra iväg för att jobba kväll och spela bingo. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: