Emelie

Love the life you live - live the life you love

Mcleod

Kategori: Norge

Hmm, vart ska jag börja. Jo i fredags kom jag och bror till Hovden efter en lång resdag. Bussen var tillochmed lite försenad. Därefter packades det upp lite snabbt sen blev det sängen eftersom jobb väntade tidigt på lördagsmorgonen. Jobbade två dagar, sen var jag ledig måndag och tisdag. Måndagen började med en helt sinnessjuk huvudvärk och halsont. Lite sömn, ipren och strepsils senare så mådde jag skapligt inför årets helt klart finaste dag. Så jag drog till backen och åkte lite, sen hängde jag med Sofie ett tag sen drog jag hem. Då slog febern in. Febernatt blev det då, sen spenderade jag större delen av gårdagen i sängen och tittade på lättsamma komedier. Och det var helt klart det rätta medicinen för idag mår jag okej. Bortsett från huvudvärk hela förmiddagen vill säga.


Sen jag slutade har det handlats, diskats och lagats tacos. Kollat på vänner också. Alla andra är och tränar så det är tyst och skönt här i huset i alla fall. Nu ska jag nog sätta på någon film och bara njuta av resten av kvällen. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: