Emelie

Love the life you live - live the life you love

Hair

Kategori: Norge

Jag har nyss sett Hair. OMG vad jag har missat nåt. Musiken har jag hört förr omedveten att den har varit från Hair. Men nu vet jag. Sjukt flummig film men ändå bra. Men bäst av allt var musiken. Aquarius är ju helt awesome. Så mamma om du vill gå på en musikal i framtiden så kan jag absolut tänka mig Hair om den skulle gå :)


Annars har det varit en rätt lugn dag. Inte så mycket folk här i Hovden nu så det är lugnt och skönt på jobbet, för det mesta.


Jag har bestämt mig för att göra nåt åt min viktökning och därför har jag nu slutat äta godis och annat skräp som får mig att känna mig som en strandad val. Kommer förmodligen må mycket bättre också vilket också är viktigt. Energin har varit ganska knapp på senaste och jag kan tänka mig att min kost är den största anledningen till det. Så nu är det nog med sånt och jag ser fram emot ett hälsosammare liv.


Det är bestämt att jag följer med till USA nu vilket känns helt awesome dessutom! :) Längtar som en tok till att först komma hem och sen till att åka bort med Mclovin. Kommer bli en grym resa, det betvivlar jag inte för en sekund.


Nu ska jag borsta bissingarna, sen blir det sängen för att kolla på film innan jag somnar. God natt allihopa! :)

Kommentarer

  • Mamsen! säger:

    Precis den här dagen 1979 såg jag Hair på bio 11 år gammal. Jag fick tjata som bara den eftersom mamma tyckte jag skulle följa med och uppvakta moster Ulla som fyller år den 19/3. Jag gillar också filmen och skulle gärna se den som musikal någon gång. Massor av kramar!

    2011-03-19 | 06:26:08

Kommentera inlägget här: