Emelie

Love the life you live - live the life you love

Breathe me

Kategori: Norge

Förkylningen var ganska bra igår. Jag trodde jag var återställd men gud så fel man kan ha. Vaknade flera gånger inatt av att jag inte kunde andas. Imorse höll jag på att dö av att det kändes som en kniv rördes runt i min hals och hela dagen har jag lidit av snuva, tungt huvud, hemsk hosta och extrem halssmärta. Inte coolt. Så det blir ingen bingo för mig idag. Buhuuu.


Imorgon sitter jag tack och lov i vestheisen, dock så har jag kvällskörning vilket innebär att jag kommer befinna mig mer än 12 timmar på jobbet. Men mår jag som jag mår idag ska jag fixa någon annan som får ta den för det går inte när man mår såhär.



Nu ska jag duscha, sen blir det bara häng i soffan och sängen tidigt. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: