Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bloggtorka

Kategori: Norge

Gud vad jag är dålig på att blogga, men det är helt enkelt så att jag inte har något att skriva som intresserar någon i hela världen. Det händer typ ingenting här vid världens ände. På senaste tiden har det dock varit helt förjävligt på jobbet på grund utav en rad anledningar men det tänker jag inte ta upp här.


Men men. Nu är jag i alla fall ledig i två dagar, kändes så himla bra tills jag insåg att jag har kvällskörning på torsdag, vilket inte är hela världen egentligen. Men pricken över i:et av hemskheter är att jag på lördag har frukostkörning innan jobbet. Då börjar jag alltså jobba klockan 6.30 eller 7. Är lite osäker. Men oavsett så måste jag gå upp innan sex och gå till jobbet tidigt. Känns segt. Men nu ska jag försöka njuta av den ledighet jag har.



Imorgon tänker jag sova ut, sen hoppas jag på att det är riktigt soligt hela dagen så jag kan ha en skön dag i backen. Solsken gör mig glad dessutom.


Just det. Om allt går som det ska så åker jag med mitt hjärta till New York den 13 juni för att sedan åka till Los Angeles och vara där till den 30 juni. Hoppas verkligen att det funkar med jobbet för det skulle vara helt totalt awesome :)


Nu ska jag dra igång någon film eller serie och försöka hålla mig vaken till minst klockan tio så jag kan sova lite imorgon. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: