Emelie

Love the life you live - live the life you love

Långledigt

Kategori: the real me

Har varit ledig hela helgen inklusive idag, vilket har varit väldigt skönt. Dock så har jag inte direkt slappat, utan jag har målat hallen. Det blev vitt och jag är supernöjd. Nu har jag skåpsluckorna i köket kvar, men det känns mycket mer jag nu när jag målat sängalkoven och hallen. Var det jag helst ville göra och nu är det gjort så det känns super :)


Annars har jag fixat på min baksida genom att klippa gräset, jag och mc fixade lite där, grillade och målade igår. Supermysig dag :)


Ikväll ska jag till momma och moffa och käka middag. Kommer bli gott och trevligt. Sen väntar jobb imorgon samt på onsdag sen åker vi till USA! Jihoo. Känns helt overkligt att det faktiskt börjar närma sig nu. Känns som att man gått och räknat ner så länge nu och nu är det dags för tre underbara veckor i värmen.


Nu ska jag göra lite "frukost" och städa undan det sista efter målarkaoset innan det blir dags för middag.

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: