Emelie

Love the life you live - live the life you love

Glad midsommar!

Kategori: Resor

Nu är vi tillbaka i Los Angeles sen två dagar tillbaka. Det är nu mindre än en vecka kvar här i tjockislandet, men det ska på sätt och vis bli skönt att komma hem. Man börjar bli matt nu eftersom det är fullt upp dygnet runt. Ingen vanlig semester det här för här vilar vi inte nämligen. Tror minsann att jag kommer vara tröttare efter semestern än före vilket är väldigt synd eftersom man ska jobba ett år efter det här. Men men.


Yosemite och San Fransisco var kanon. Vi var på bland annat Alcatraz när vi var i San Fransisco och det var väldigt coolt. Tyvärr hade jag superont i huvudet en av dagarna i San Fran, så jag blev hemma en av kvällarna där men det kanske var lika bra så jag fick vila lite för mig själv. Annars gled vi mest runt i San Fransisco och gjorde egentligen inget speciellt. Vi hittade en superhärlig soveniraffär iaf där vi köpte bland annat solbrillor och shotglas. Sjukt bra!


Idag vet jag inte vad vi ska göra men det ryktas om att vi ska åka och kolla på Hollywoodskylten. Sen ikväll blir det en god middag och det verkar också som att vi ska dricka en hel del om man ser till all dricka vi har köpt. Dock så är jag inte så sugen på att bli full eftersom det innebär att vara bakis dagen efter vilket känns som sjukt bortkastat när man är här.

På söndag börjar True Blood och jag kommer att sitta som klistrad framför HBO då! :D Hurra vad bra det kommer bli.


Annars vill jag verkligen surfa innan vi åker hem. Det är egentligen det enda som vi har kvar att göra här som jag verkligen verkligen vill. Så jag ska pusha för att det kan fixas att iaf jag får surfa om det inte är någon annan som vill.


Nu ska vi väl bege oss ut på äventyr snart så jag ska göra mig klar. Ciao!


I Yosemite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: