Emelie

Love the life you live - live the life you love

26

Kategori: the real me

Åhhhhh nu är det så kusligt nära. Om bara 26½ timme åker vi.


Ikväll blir det att packa för min del, ska också bli bjuden på mat hos min lilla papi. Sen blir det väl att allmänt städa upp innan avfärd och så. Det värsta som kan hända är ju att komma hem sjukt jetlaggad till en stökig lägenhet. Näe, kliniskt rent ska det vara.


Innan jag tar min fina cykel hem i regnet ska jag dra ner på stan och köpa lite grejer jag behöver. Bland annat leggins som jag mirakulöst klarat av att leva utan i mer än en månad nu.


Sen blir det en riktigt tidig kväll och en god natts sömn eftersom jag börjar 06:00 imorgon samt att jag har en förbannat lång resa framför mig imorrn och dagen efter.


Men nu ska jag som sagt svida ner på stan sen cykla hem. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: