Emelie

Love the life you live - live the life you love

Topp-Vest

Kategori: Norge

Idag har jag suttit på toppen av Vestheisen. Det var seriöst den mest chilla jobbdagen jag någonsin har haft i hela mitt liv. Jag älskar topp-vest. Och det bästa är att jag ska sitta där imorgon också. Så då blir det att virka klart mössan jag började på idag och fortsätta kolla på vampire diaries. Killen som har huvudrollen var inte nåt speciellt utseendemässigt men i ett avsnitt jag såg idag tog han av sig tröjan och han är nu en riktig babe. Vilken kropp. Hihi.


Nu har jag och Anita kollat på Grizzly Man och haft lördagsmys med pizza, chips och coca-cola. Väldigt viktigt det där med coca innan eftersom det är dyrt som guld i detta land. Men det var så sjukt värt det. Cola är något som jag brukar unna mig nästan varje helg hemma. Nu var det första gången sen vi kom hit för en månad sen som jag fick dricka coca-cola. Nu är det enda som saknas i drick-väg lite julmust. Inte julebrus.


Nu blir det snart sängen för en tidig kväll och filmtittande innan jag somnar, vilket jag skulle tro blir väldigt tidigt med tanke på sömnbristen och det hårda arbetet den här veckan. Men nu är det bara imorgon och sen är jag ledig i två dagar. Jag och Anita hoppas på lika varmt och fint som idag så vi kan åka en massa bräda. Hade varit najs. Oavsett så får jag mig ett åk imorgon när jag ska ta checkrundan. Då tömmer man backen på folk med brädan under fötterna. Kommer bli awesome!


Nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet sen blir det som sagt sängen med lite film. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: