Emelie

Love the life you live - live the life you love

Supersize vs Superskinny

Kategori: Norge

Nu har stora delar av den här dagen gått. Det enda vettiga jag egentligen gjort är väl att handla, duscha, skotta och kolla på biljetter hem. Det ser lovande ut inför en framtida hemgång i alla fall. Om jag får ledigt en vecka dvs. Så håll tummarna för det, och för att det går att ta sig från Oslo till Hovden med matchande flyg från Östersund.



Ikväll har jag ju kvällskörningen, och jag vill verkligen inte, förstår inte vad jag tänkte med när jag skriver upp mig på en massa kvällskörning när jag är ledig för. Jag är helt matt och den där skottningen bidrog till att hela min vänstra arm nu är så utmattad så att den skakar. Inte okej, men det går förhoppningsvis över om en liten stund.


Annars har jag egentligen inget vettigt att skriva, jag bara skriver för att skriva typ. Eller nåt i den stilen. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av Jersey Shore och fortsätta virka på Sofijas mössa.

Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: