Emelie

Love the life you live - live the life you love

Sister act

Kategori: Norge

Nu har jag kollat på film, blev en feelgood film i form av en värsting till syster. Sjukt skön film. Så virkade jag lite på en mössa också. Snart är mitt garn slut, men jag beställde nytt igår så förhoppningsvis kommer det fort. Har inget kvar av mina naglar att bita bort, vilket oftast är resultatet när jag inte har nåt att pilla med.


Ikväll blir det träning. Har dock inte bestämt mig om jag ska köra överkropp på gymmet eller om det blir ett pass poweryoga. Känner dock mer för poweryoga. Man får passa på när man är ensam hemma liksom. Inte direkt den typen av träning man vill ha publik till. Hihi.


Nu ska vi sno ihop lite middag. Kycklingwok blir det. Sen blir det halv åtta hos mig och träning. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: