Emelie

Love the life you live - live the life you love

Once

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat min sista dag innan ledighet och jag måste säga att det var ett underbart avslut på jobbveckan. Det var underbart väder och jag satt på topp-vest vilket innebar att jag hade det rätt bra. Satt ute i solen i nästan två timmar och bara njöt. I övrigt fortsatte jag tittandet på Vampire diaries. Sen fick jag åka bräda ner för att ta checkrunda. Dock så hade jag datorn på ryggen så jag var tvungen att ta det riktigt lugnt. Vill inte direkt riskera att ramla med datorn.


Efter jobbet blev det fiskbullar och potatis och sen bakade jag kakor. Mycket goda blev dom. Helt perfekta. Sen har vi varit över till Mia och kollat på en film som heter Once. Mamma, ni borde hyra den. Ni kommer älska den! Sen blev det ett avsnitt av Mia och Klara också och nu sitter jag här och ska dra igång någon film att sova till. Ska bli så sjukt skönt att få sova ut imorgon.


Annars imorgon så ska vi dra på banken och fixa konto, handla och sen tänkte vi träna också. Beach 2011 here I come. Om vädret är helt underbart blir det dock bräda istället för träning. Men det ordnar sig. Vi har ju ändå två dagar på oss.


Men nu film och en bild från min dag. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: