Emelie

Love the life you live - live the life you love

I love you, I do

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat som vanligt, var relativt lugnt idag vilket var skönt eftersom gårdagen var helt sinnessjuk. Det var kö på säkert 20 minuter från klockan ett och till stängning. Så det var en tuff dag vilket jag och Anita tröstade oss med en riktigt god lyxpizza, godis och filmtittande under täcken i soffan. En väldigt lugn kväll igår alltså. Ikväll ska vi kolla på Balto och ha det allmänt mys.


Annars händer det inte mycket här i Hovden. Mclovin snackar om att komma hit och hälsa på vilket skulle vara helt awesome. Hoppas det blir av. Lite besök hemifrån skulle minst sagt vara underbart!


Mitt garn har kommit nu också. Var och skulle hämta det efter jobbet när jag får höra inne på ica att posten inte har öppet idag. Men snälla, det är ju bara nån av kassörskorna som gör det ändå. Blä vad less jag blev. Men jag får väl masa mitt arsle dit imorgon och hämta det då istället. Baaah.


Nu ska vi kolla på film. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: