Emelie

Love the life you live - live the life you love

Dessa danskar

Kategori: Norge

Är ett hemskt fenomen som tyvärr befinner sig i Hovden i stora skalor just nu. Man förstår inte ett ord av vad dom säger, dom är otrevliga och kan absolut inte åka skidor. Men det får man ta. I övrigt är det ju världens softaste jobb så. Förutom dessa fyra dagar då jag jobbar i tusseland, då är det alltid lite extra mycket men det funkar ändå för det händer bara varannan vecka.


I övrigt har det inte hänt mycket, har kollat på Sweeney todd med grannen nyss och även upptäckt att det har kommit en tredje säsong av Jersey Shore, eller ja, tre avsnitt, så dom har jag och Sofie kollat på idag på jobbet mellan alla danskar.


Imorgon blir det jobb, sen vet jag inte om det blir utgång eller en lugn kväll hemma. Jag borde ta det lugnt men i princip alla ska ut och det visar bara på att det skulle bli en riktigt kul kväll. Hade det inte varit för att jag har fem dagar jobb kvar till ledighet samt att jag sitter i tusse på söndag hade jag inte tvekat en sekund. Men med tanke på hur trött jag är nu så borde jag verkligen ta en riktigt tidig kväll imorgon. Aja, jag får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon.


Nu ska jag sätta igång någon film och sova. Helt slut är jag. Så god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: