Emelie

Love the life you live - live the life you love

Children of the revolution

Kategori: Norge

Nu har jag jobbat klart det som var jobbigt för den här gången, två dagar t-trekk och de resterande fyra dagarna blir i vestheisen där det inte händer ett skvatt annat än att man kollar på tv-serier och virkar hela dagarna, så har det förvisso varit de här två dagarna också men ändå.


Igår körde vi kvällskörning och bingo. Det var väldigt trevligt med lite bräda och på bingon var jag så trött så jag skulle dö.


Imorgon blir det jobb sen blir det ner till nedervåningen för fest då en jobbarkompis fyller år. Det kommer bli sjukt kul och eftersom jag kommer sitta i vestheisen på söndag så betyder det att det inte gör ett skvatt om jag är trött och lite bakis. Så det blir riktigt kul!


Nu har jag precis duschat och ska krypa ner under täcket för film. Myskväll helt enkelt. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: