Emelie

Love the life you live - live the life you love

Black Swan

Kategori: Norge

Då har den här dagen gått. Och jisses vad mycket man har hunnit med. Känns som att den här dagen har varit flera dagar med tanke på hur mycket vi har gjort.


Började med att handla, göra och äta fattiga riddare, dra till gymmet och träna och spela biljard, dra och handla en andra gång, den här gången på ica där det var erbjudande om en massa saker som kostade 10 spänn så vi köpte ett lager, sen åt vi middag, kollade på tv, sen kom Mia in och vi kollade på Black Swan, väldigt flippad film. Sen kollade vi på Grandma's Boy och nu ligger jag här i sängen.


Imorgon blir det förmodligen lite bräda, sen ska jag laga thaimat på kvällen. I övrigt är det inget inplanerat. Känns skönt.


Men nu ska jag sätta igång en film och sova. Ska bli skönt med en till sovmorgon imorgon och jag ska verkligen ta tillvara på den och hela dagen imorgon. God natt!

Min utsikt från jobbet igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: