Emelie

Love the life you live - live the life you love

B-B-B-B-BIIIIINGOOOO

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat. Det var en sjukt lugn dag som gick galet fort tack vare andra säsongen av Jersey Shore. Mycket underhållande faktiskt. Annars har jag galet ont i magen och är väldigt trött men det är bara att härda ut.


Lite less är jag också måste jag säga. Det har kommit upp ett stort problem inför min kommande hemresa som jag nu undrar om den kommer bli av överhuvudtaget. Jag hoppas det. Hur som helst så verkar det som att skjutsen jag skulle få till Oslo nu inte existerar längre. Det känns bajs. Jag vill verkligen åka hem och hälsa på så jag hoppas att det löser sig.


Nu väntar vi på pommes och korv som är i ugnen och sen blir det kanske lite kvällskörning, men just nu känns det inte så eftersom jag är så trött, men bingo blir det i alla fall. Ska också virka lite på en beställning som ska vara klar innan helgen.


Well well. Det var väl allt för idag. Nu ska jag dö av min magsmärta. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: