Emelie

Love the life you live - live the life you love

Are you really here?

Kategori: Norge

Idag har jag varit ledig igen. Varit väldigt skönt. Började med att ligga kvar i sängen någon timme, sen tvättade jag och därefter fixade jag bankkonto och vi handlade inför kommande dagar. Är riktigt trött och en dag ledighet till hade inte suttit fel men jobba måste man ju. Nu blir det fyra dagar i barnbacken och därefter två dagar i fjelltrekk innan jag är ledig nästa gång. Men tiden går så fort här så det ska inte vara några problem.


Annars idag har vi kollat på into the wild och jag har lagat thai-mat. Blev väldigt gott. Nu kollar vi på True blood och resten av kvällen blir nog lugn. Kanske blir några åk men jag skulle inte tro det. Är helt slut så jag skulle lätt kunna lägga mig nu och bara kolla på film. Men det går ju inte. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: