Emelie

Love the life you live - live the life you love

Åh du ljuva frihet

Kategori: Norge

Idag är jag ledig fram till kvällskörningen då jag jobbar tre timmar. Och imorgon är jag helt ledig, det känns grymt skönt vill jag lova. Att känna klockan sju imorse när jag vaknade att jag kunde somna om. Härlig känsla.


Något  negativt är att min kropp inte mår så bra. Nu har jag supermegaont i höger axel. Det har alltid bara varit vänster, ska höger axel också plåga mig nu så jag kommer bli helt invalid? Hoppas verkligen inte det. Men förhoppningsvis är det bara för några dagar. För att ha rejält ont i båda axlarna gör att det mesta blir väldigt jobbigt och smärtsamt. Men men.


Annars idag planerar jag att inte göra någonting förutom att virka mössor och i övrigt röra mig från soffan så lite som möjligt. Har jag berättat att jag har fått en hel del beställningar här? Om inte så berättar jag det nu. Snart går halva Hovden runt med en Emelie-mössa. Jihaaaw!


Nu ska jag i alla fall avnjuta en god kopp kaffe och efter det så blir det att virka mössor på löpande band i den oerhört obekväma soffan. Toodles!

Jag saknar Chai-latte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: