Emelie

Love the life you live - live the life you love

2011

Kategori: Norge

Nytt år är det. Det här året ska bli jättebra, det ska bli ett glatt och roligt år. Jag känner verkligen att det kommer bli bra. Allt för att det är nytt år.


Jag lyckades vara vaken över tolvslaget igår! Vi käkade nyårsmiddag och drack öl inne hos Mia och Lina, sen drog vi in till centrum och kollade på raketerna vid tolvslaget sen drog vi hem och sov. Faktiskt riktigt trevlig kväll. Lugnt och skönt. Men nu har jag haft två lugna nyår så nästa år får jag väl slå på stort antar jag.


Idag är det jobb som gäller från 10.30 till 16. Kort dag i alla fall. Sen sitter jag på topp-vest idag så det lär bli så lugnt att jag kan kolla på massvis med Vampire diaries. Gud vad spännande den serien är. Jag var väldigt skeptisk och trodde den skulle va rätt kass men jag är positivt överraskad.


Sen ikväll blir det en riktigt tidig kväll. Ser fram emot att lägga mig i sängen och kolla på film och sova riktigt tidigt och förhoppningsvis vakna utvilad imorgon. Det skulle vara något nytt för den här veckan i alla fall. Det har väsnats så mycket här i veckan så jag har sovit en halvtimme känns det som. Tror att det kanske är en idé att inviga det nya året med pizza också. Vi får se, men pizza måste man äta en gång i veckan här minst, dels så man har något att se fram emot och dels för att det är så sjukt jobbigt att laga mat och diska i det här "köket".


Nu ska jag kliva upp och äta en riktigt god frukost, fil och musli. Kaffet har jag redan avnjutit. Sen blire jobb som sagt. (Mamma om du läser det här så kan vi väl skypa ikväll?) Gott nytt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: