Emelie

Love the life you live - live the life you love

Veronica Maggio

Kategori: Norge

Veronica kommer på yran också! Fyfan vad underbart bandsläpp och det kommer bli en grym yra i år och då är ändå inte hälften av banden släppta än. Awesome!!!


Idag har jag jobbat på det underbara jobb som just nu är helvetet på jorden av en enkel anledning. Danskar. Jag hatar dom så mycket och jag kan säga att det kommer dröja bra länge innan jag förtränger hur dumma i huvudet dom är. Tills dess tänker jag absolut inte för något besöka Danmark. Blä för danskar.


Imorgon är jag som tur är i bunn-vest. Där blir jag i två dagar sen är det dags för hemgång! Åh så skönt och kul det ska bli. Jag saknar alla så himla mycket och den här bubblan man lever i här är nog bara hälsosam att komma ur några dagar.


Hovden innebär rutin. Oj oj vilken rutin. Kliva upp samma tid varje morgon, äta samma sak till frukost varje morgon, äta samma äckliga mackor till lunch varje dag, svära över danskar på jobbet varje dag, åka hem, laga middag, duscha, ibland diska, sen kolla på film klockan sju för att därefter gå till sängen och lägga sig för att kolla på film. Därefter samma sak dagen efter med undantag för torsdagar då det är bingo. Så är mitt liv här för alla som undrade. Men jag klagar inte för det är faktiskt inget fel med det. Jag trivs kanonbra här och jobbet är bortsett från danskar det bästa jobbet man kan ha.


Nu blir det snart film. Så fort klockan slår sju. Blir nog något lättsamt skulle jag tro. Är trött jag. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: