Emelie

Love the life you live - live the life you love

Muse

Kategori: Norge

Oj oj vad mycket det har hänt sen sist. För mycket, därav att jag inte har orkat skriva. Eller nåt. Vi börjar med onsdagen när vi hade evakueringsövningen. Fyfan säger jag bara för den. Sikt på en meter, vind i minst 20 m/s, två meter lössnö att pulsa runt i osv. När vi var klar blev vi bjudna på kräksoppa. Alltså soppa man får uppstötningar av för att det är så äckligt. Sen skulle vi ha evaluering som tog typ tre timmar, aldirg varit så trött och så less i hela mitt liv.


Sen var det torsdag. Det blåste 25 m/s så jag fick sitta uppe på topp vest hela dagen och inte göra nåt annat än att virka och kolla på film. Helt okej att få betalt för det. Sen var det bingo i torsdags, och Anton vann för andra veckan i rad. Den här veckan var det en locktång som jag köpte av han för en dosa snus och ett par öl. Mycket nöjd tjej! Sen drog vi tillbaka till lägenheten och drack en stund, sen blev det xo eftersom Nico var dj. Helt okej kväll faktiskt.


Igår låg jag och sov mest hela dagen. Det var skönt. Kollade på film också. Men sovandet var skönast. Hela anläggningen var också stängd igår eftersom det var snöstorm och hade snöat så mycket att några av liftarna tog i marken.


Idag blir det i alla fall en lugn dag. Virka, kolla på film och avnjuta riktigt god mat ikväll. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: