Emelie

Love the life you live - live the life you love

Jag kommer hem!

Kategori: Norge

Jag har nu bokat biljetter för ett hembesök den 18-25 februari. Har inte fått ledigt än, men fick marina ledigt två veckor det första hon gjorde på sin anställning så kan jag banne mig få ledigt fem dagar tycker jag. Så det så. Har dock avbeställningsskydd om allt skulle skita sig totalt.


Det känns helt underbart och jag längtar så mycket! Mindre än två veckor dock så det blir ju super :) Har lite grejer jag kan ta med mig hem också som jag inte använder här så det är också bra. Så blir det lite mer plats i väskorna när jag ska hem i maj.


Jag är i alla fall jätteglad nu och det känns verkligen super. Jag behöver lite hemgång för att komma ur den här bubblan och träffa alla hemma. Speciellt min underbara familj.


Var bara tvungen att skriva det. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: