Emelie

Love the life you live - live the life you love

Happy valentines day!

Kategori: Norge

Idag är en bra dag! Rebecca och fiona kommer på yran vilket är helt jävla awesome! Jag ska stå längst fram helt klart och ser verkligen fram emot att se dom!


Jag har fått ett paket av mamma med en massa underbara saker. Snus, godis, en tshirt, foundation, en sten där det står saknar dig, tidniningar, MESSMÖR, och lite annat :) Tack underbara mor för det .


Det är ju också alla hjärtans dag idag, saknar mclovin lite extra mycket idag men snart är jag hemma för att träffa han å alla andra igen och det känns helt underbart!


Nu ska vi snart avnjuta lite spaghetti och köttfärssås. Nom nom. Ikväll ska jag och Mia kolla på någon film och jag ska avnjuta polly som jag fått av mamma. Toodles!

Kommentarer

  • christer granström säger:

    ho is mclovin?

    2011-02-14 | 18:48:41

Kommentera inlägget här: