Emelie

Love the life you live - live the life you love

En dag kvar!

Kategori: Norge

Imorgon åker jag hem. Helt sinnessjukt vad tiden går fort. Känns helt underbart att jag ska få komma hem och träffa alla. Sen blir det en bonus att få en paus från alla danskar också.


Igår hände det inte mycket alls. Jobbade, vilket var ett helvete pga danskarna. Sen blev det middag, diska, duscha sen var klockan helt plötsligt nio och jag la mig i sängen och tog det lugnt istället. Skönt med en relativt lugn kväll ändå.


Ikväll är det packa sen är det bingo som gäller. Nu tycker jag faktiskt att det är min tur att vinna. Det är liksom dags nu. Men det visar sig. Imorgon åker vi ganska tidigt, sen har jag en lång dag framför mig. Åka till Oslo, ta flygbussen, sen vänta en bra stund innan flyget går. Skulle tro att jag får vänta ett bra tag i alla fall. Är framme på Frösön klockan 22:10. Då kommer Mclovin och hämtar mig. På lördag ska jag och mamma på stan, sen blir det middag hos momma och moffa. Ska självklart hinna förbi pappa nåt där på lördagen tänkte jag också.


Nu sitter jag i personalrummet och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan börja jobba min sista dag innan semester.

Vi ses imorgon! :D

Kommentarer

  • Määääk säger:

    Jaaaaa :D

    2011-02-17 | 15:31:03

Kommentera inlägget här: