Emelie

Love the life you live - live the life you love

Back to cold Hovden

Kategori: Norge

Ja imorgon är det alltså dags att återvända till Hovden. Kallare är det förvisso här i Östersund, men ändå. Det lät ju som en bra rubrik.


Resan startar nio imorgon då vi åker till flygplatsen, därefter flyger vi till Sthlm klockan 10, sen till Oslo vid 12.30. Sen går bussen till Hovden 17:30 och är framme 22:35. Eftersom jag har bror med mig imorgon så kommer nog resan gå fortare än vad den hade gjort om jag var ensam iaf.


Saknar redan alla här hemma och jag har inte ens åkt än. Mest av allt kommer jag sakna Mäki. Denna man som har tagit mitt hjärta med storm om och om igen. Nu är det på riktigt och för gott. Kommer i alla fall sakna han så otroligt mycket. Men som tur är så kan man ju på något sätt trösta sig med att det är två månader kvar och tre månader har gått. Alltså. Jag överlevde de tre månaderna som gått, då kan jag ju såklart överleva två månader. Tacka vet jag internet.


En bild på den mystiske Mclovin/Mäki/M you say?


Nu ska jag umgås lite med mamma innan jag gör mig i ordning för sängen. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: