Emelie

Love the life you live - live the life you love

6 days

Kategori: Norge

Lite dåligt med bloggande på senaste men det finns anledningar till detta. Kan börja med torsdagen. Då hade några av oss här planerat för utgång. Sagt och gjort. Vi drack lite innan bingon sen var det bingo och därefter blev det xo. Det var väl inget speciellt egentligen. Det var en okej kväll bara. Sen var jag trött igår på jobbet. När vi kom hem åt jag en efterlängtad pizza, sen kröp vi ner under täcken i soffan och kollade på dinner for schmucks och åt chips. Jag somnade såklart innan filmen var slut, sen gick jag och la mig vid nio. Skööönt.


Nu är jag alltså utvilad och vaken. Känns fel att vakna innan åtta på min lediga dag men det får gå eftersom jag ändå somnade så tidigt igår. Ikväll ska jag dock vara uppe lite senare och sova imorrn.


Annars då. Jo Anitas familj kommer hit ikväll. Det innebär att jag flyttar in till Mia. Sen på fredag åker jag hem! Gud så jag längtar efter alla hemma. Det kommer bli så himla härligt att komma hem. Idag blir det nog rätt lugnt annars. Kanske brädåkning, men skulle inte tro det. Tror jag avvaktar tills imorrn eftersom det lär va helt galet med folk idag. Brukar iaf va lite lugnare på söndagarna. Men men, den som lever får se vad jag hittar på för nåt. Städa och sånt är ett måste i alla fall.


Jag kan också förvarna alla hemma att jag förmodligen har gått och blivit lite tjock.


Nu ska jag få i mig lite frukost. Toodles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: