Emelie

Love the life you live - live the life you love

12 dagar

Kategori: Norge

Om 12 dagar kommer jag hem. Det är helt solklart nu eftersom jag fått ledigt också så nu kan jag bara njuta av att ha nåt att se fram emot. Om 6 dagar kommer Anitas familj också. Ska bli väldigt kul att träffa dom faktiskt. Mindre kul är ju att det kommer va fullt ös i våran lägga och jag får sova inne hos Anne den veckan. Inte så jättekul kanske, men det kunde varit värre. Ska som sagt också bli väldigt kul att träffa dom.


Idag har jag jobbat, gick bra och nu ska vi hålla öppet en timme längre om dagarna vilket kändes rätt tydligt. Fy bubblan va segt den sista timmen gick. Man ville bara hem och satt där och tänkte "nu skulle vi ha stängt". Men nu ska det va öppet till halv fem resten av säsongen. Blä. Men man vänjer sig förmodligen rätt snart. Mer pengar blir det också.


Efter jobbet lagade jag lax och potatis med grädde. Mums var det i magen. Sen åt jag lite glass, sen satt jag inne hos grannen och snackade nån timme och nu ligger jag i sängen och är helt färdig. Ska dra igång någon film om en liten stund och sova jättegott.


Toodles!

Kommentarer

  • Mamsen! säger:

    Uuuuuuuuuuuuuuuunderbart!!!!!!!!!

    Puss o kram

    2011-02-08 | 11:42:46

Kommentera inlägget här: