Emelie

Love the life you live - live the life you love

Myslördag

Kategori: Norge

Åh vilken härlig lördag jag har haft. Det är typ första gången sen jag kom till Hovden som det har känts som en riktig lördag, mycket har såklart att göra med att jag är ledig på en lördag för en gångs skull och därför fått lite riktig helg.


Jag har spenderat dagen med att kolla på The Hills-marathon på mtv, och det kändes verkligen som att jag var hemma i Östersund igen. Mycket för att jag har sett en hel del the hills marathon hemma. I övrigt har jag tagit hand om mig själv. Jag har duschat, gjort en ansiktsmask och målat naglarna. En riktig tjejdag helt enkelt.



Imorgon vankas jobb, men det känns inte så farligt jobbigt eftersom jag är utvilad och redo för jobb igen.


Nu ska jag laga lite mat tänkte jag sen vet jag inte om vi skulle spela kort några stycken ikväll. Det visar sig vad som händer. Oavsett så är jag full av energi, förmodligen eftersom det har varit en väldigt lugn och skön ledighet.
Toodles!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: