Emelie

Love the life you live - live the life you love

Entourage

Kategori: Norge

Fy på mig för långt blogguppehåll, har bara inte haft den där blogga-känslan. Kan ju inleda med att säga att min mobil är stulen. Det suger såklart men det kunde varit värre. Det kunde ha varit min plånbok exempelvis. Så jag är inte bitter. Det är ju trots allt bara en sak liksom.


Annars så kommer jag snart hem och packningen har officiellt börjat! Jihoooo! Har nog aldrig varit så lycklig av att packa förut. Men nu är det ett tecken på att det är noll tid kvar :) Känns verkligen superbra att jag snart är hemma igen. Som tur är så har säsongen gått fort och kommit med många glada överraskningar såsom nyfunna vänner. Nu håller vi bara tummarna för att så många som möjligt av Hovden-folket kommer upp till yran :)


Igår hade vi personalmiddag, var egentligen personalfest men det känns fel att kalla det för fest. Det bjöds på grillbuffé och dessertbuffé och som vi åt, man kunde inte ens dricka saker med kolsyra efter maten eftersom jag va så mätt. En liten bulle växte dessutom fram på magen och den har inte lagt sig än. Inte konstigt att dagens matintag var hälften av andra dagar. Men gott var det. Sjukt gott till och med.


I övrigt har jag varit ledig nu två dagar. Har varit skönt att sova ut på mornarna och återfå lite krafter. Så nu är jag redo för endast tre dagars arbete och sen åker jag hem! Kommer förmodligen bli lite dåligt med bloggandet nu framöver eftersom det kommer va packande och städande på kvällarna framöver och när jag kommer hem kommer jag nog inte spendera mycket tid vid datorn utan med mina nära och kära och flyttlådorna som ska packas upp. Så nu är ni förvarnade!


Vi ses på söndag kära Sverige! Puss å kram


Utsikten från våran balkong där jag och Anita spenderar större delen av lediga dagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: