Emelie

Love the life you live - live the life you love

You

Kategori: Random

Har egentligen inget vettigt att skriva idag, men jag vill skriva ändå. X flyttar idag, det känns inte så kul, men det är viktigt att tänka på att det inte är ett hejdå, utan ett vi ses! Att tänka så kan man komma långt på.


Ikväll ska jag fortsätta med mitt slaviska lost-tittande och prova min nya ansiktspeeling. Fick nån slags finnexplosion för någon vecka sedan, varit mkt på senaste så jag tänkte att det kanske är dags att uppgradera mina ansiktsprodukter till lite bättre. Huden kanske har vant sig med nivea young som jag har använd slaviskt så länge. Men nu provar jag på The Body shops seaweed serie. Hittils har jag bara använd ansiktsvattnet som förövrigt är bara den en mirakelgörare, och nu köpte jag peelingen också eftersom Emelie tipsat om den. När min nuvarande wash är slut ska jag också införskaffa den. Kan iaf rekommendera. Man känner sig kanonfräsch!


Annars händer inte mycket. Ska på nån grej med jobbet på lördag, tvätta på söndag och ha en allmänt chill helg. Och kvällar. Skönt med chillhelg. Jobbar nästa helg så jag får passa på att njuta det jag kan den här helgen för att få lite extra energi.


Världens sämsta pokerface? Måste vara jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: