Emelie

Love the life you live - live the life you love

Work it!

Kategori:

Idag har jag hittills hunnit med att springa med en massa skräp och städa undan lite. Nu är det bara disk och dammsugning kvar innan min lägenhet är skinande och vackert ren. Måste ju vara fint inför morgondagen då jag får finbesök. Ska bjuda pappa, hans dam, lillebror, och fammi och Björn på middag. Ska bli jättekul och det blir grillat av något slag till huvudrätt iaf.


Det blir hur som helst trerätters och förmodligen ser menyn ut som följande: till förrätt blir det nog min personliga favorit löjromstoast, till huvudrätt är tanken att det ska bli revbensspjäll men förmodligen blir det nåt annat grillat kött med hemmagjord pommes och ananas-salsa. Till efterrätt blir det varma hjortron och glass.
Guuuuuuud vad gott det kommer bli!


Igår efter jobbet tränade jag en stund, det gick faktiskt mot förväntan bra när man kommit igång lite. Min träningsvärk är snart ett minne blott. Dock så ska jag ju skaffa ny träningsvärk på söndag när jag ska på body pump igen. Ska försöka träna imorgon också men vi får se hur jag hinner. Det blir iaf en promenad oavsett hur jag hinner. Sen ska jag ju dammsuga och det är ju också lite träning.



Sticky spareribs med home fries och tomat- & ananassalsa - Leila Lindholm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: