Emelie

Love the life you live - live the life you love

Weekend

Kategori: Träning och hälsa

Nu är det nära helg. Åh så skönt. Den här veckan gillar jag skarpt! Man borde jobba bara tre dagar varje vecka.


Efter jobbet ska jag gå och handla inför morgondagen. Det mesta iaf så slipper jag göra det imorgon förhoppningsvis, är så mycket annat imorgon som måste göras känns det som. Så lite kan man ju kanske fixa ikväll. Tänkte försöka hinna dammsuga ikväll iaf. Eftersom min granne dammsög klockan 23 igår kväll antar jag att det är okej att göra det på kvällen. Skönt att jag fick ut det mesta skräpet ur lägenheten imorse iaf.


Men först kör vi sista spurten på jobbet. Kanske hinner jag med en promenad ikväll också!

Sugen på SATC blev jag också. Länge sen jag kollade på serien. Kanske måste kolla igenom dom snart, dock inte första säsongen. Den är jag inte så förtjust i.


Den där magen och armarna är helst mina om några månader. Ja tack där fick jag min motivation för träning för den här dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: