Emelie

Love the life you live - live the life you love

True blood YEY!!!

Kategori: Random

Nu ska jag kolla på ett efterlängtat avsnitt av true blood. tror dte är det sista på tredje säsongen också. Hoppas inte dock. Jag vill ha meeeer.

Jag är lite sämst, blev ingen body pump utan istället satt jag och Emelie på Via grande och det var första gången i mitt liv jag kunde äta upp en hel pizza. Kanterna räknas inte! Men det va jättetrevligt ändå så. Träna kan jag ju som göra imorgon.

Fick för mig att rensa garderoberna lite typ halv tio på kvällen. Rensat har jag. Det är bra. Eller organiserat mest. Slängde bara in allt skräp i städskrubben närjag flyttade in så det har varit kaos. Men det är det inte längre. Hurra!

Men nu true blood och sen ska jag däcka som en knubbad säl. Minst sagt.


Jag och Emelie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: