Emelie

Love the life you live - live the life you love

True blood och chai-te

Kategori:

Det är sällan livet är så härligt som när man kryper ner under en filt i soffan med en kopp chai-te och ett nytt avsnitt av True Blood. Det värsta är att nu är det typ ett avsnitt kvar på tredje säsongen sen kommer det bli en hemsk väntan igen. Nu har jag precis sett det elfte och det är alltså typ ett kvar. Det värsta var hur det här avsnittet slutade. Jag kommer typ inte kunna sova tills nästa avsnitt.


Var ju på Hot stones idag. Det var okej, men det var inte alls lika avslappnande som på jobbet. Ljust som bara fan i rummet och ganska hård massage. Så ska det inte va. Det ska va mjukt och skönt och absolut inte vara så ljus att man bländas när man öppnar ögonen. Men nu har jag ju provat iaf. Var inte heller skönt med hårdhänt massage med min extrema träningsvärk. Huvva.


Gud vad skönt med september btw, hösten är snart här och det bästa med hösten är att man får klä på sig, mysa ner sig under filtar, samt att det är så vackert och att man känner att vintern är nära. Jag älskar den tidiga delen av hösten, när det är sådär gult och rött överallt. Sen är det en gråperiod, men sen kommer ju vintern och jag älskar ju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: